• PRIVÉ
    0( 0 Reviews )
    0

    De eisen met betrekking tot het veilig melden van incidenten liggen vast in de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz). Toezichthouders in de zorg controleren of organisaties het meldproces volgens de eisen hebben vastgelegd, of er analyses worden uitgevoerd en of dit leidt tot verbetermaatregelen. Om effectief om te gaan met incidenten is het belangrijk dat het team basiskennis heeft van incidenten, calamiteiten en het proces. In deze e-learningmodule geven we informatie over de proceseisen volgens de eisen vanuit…

    PRIVÉ
  • PRIVÉ
    0( 0 Reviews )
    0

    De eisen met betrekking tot het veilig melden van incidenten liggen vast in de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz). Toezichthouders in de zorg controleren of organisaties het meldproces volgens de eisen hebben vastgelegd, of er analyses worden uitgevoerd en of dit leidt tot verbetermaatregelen. Om effectief om te gaan met incidenten is het belangrijk dat het team basiskennis heeft van incidenten, calamiteiten en het proces. In deze e-learningmodule geven we informatie over de proceseisen volgens de eisen vanuit…

    PRIVÉ
  • 99,95 (excl. BTW)
    0( 0 Reviews )
    1

    Nieuwe aanbieders (of aanbieders die willen nagaan of ze nu aan alle regels voldoen) komen allerlei eisen tegen. Vanuit de KVK inschrijving krijgt de Inspectie voor de Gezondheidszorg en Jeugd een melding van een nieuwe zorgaanbieder. Huidige aanbieders die nog nooit bezocht zijn, komen ook steeds meer in beeld en worden bezocht. Deze e-learningmodule valt onder Consultancy Zorg en Welzijn B.V. Deze e-learningmodule helpt (nieuwe) aanbieders in de VVT sector op weg. Het gaat niet alleen over zorginhoudelijke eisen, maar…

    99,95 (excl. BTW)
  • 39,95 (excl. BTW)
    0( 0 Reviews )
    1

    De richtlijn veilige principes in de medicatieketen geeft organisaties handvaten om het medicatieproces zo veilig mogelijk te maken. De richtlijn kan in diverse sectoren toegepast worden of is zelfs verplicht. Om het ontstaan van medicatierisico’s zo veel mogelijk te beperken is het belangrijk dat zorgverleners weten wat de randvoorwaarden zijn. Tijdens deze training gaan we met uw team aan de slag om het medicatieproces volgens de richtlijn uit te voeren. De deelnemers krijgen de theorie onder de knie. Door praktijkoefeningen…

    39,95 (excl. BTW)
  • 39,95 (excl. BTW)
    0( 0 Reviews )
    33

    Iedere organisatie is sinds 2013 verplicht om een protocol meldcode te hebben. Daarnaast gaat de wet kwaliteit klachten en geschillen zorg, die van kracht is sinds 1 januari 2016, gepaard met nieuwe juridische verplichtingen. Vanaf 1 januari 2019 moeten organisaties en zorgverleners ook werken met het aanvullende afwegingskader. De meldcode is een handreiking om kindermishandeling, ouderenmishandeling of huiselijk geweld tijdig te herkennen en om daarop te kunnen reageren. Het adequaat reageren op signalen en hierover communiceren met de cliënt en…

    39,95 (excl. BTW)
  • PRIVÉ
    0( 0 Reviews )
    1

    De eisen met betrekking tot het veilig melden van incidenten liggen vast in de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz). Toezichthouders in de zorg controleren of organisaties het meldproces volgens de eisen hebben vastgelegd, of er analyses worden uitgevoerd en of dit leidt tot verbetermaatregelen. Om effectief om te gaan met incidenten is het belangrijk dat het team basiskennis heeft van incidenten, calamiteiten en het proces. In deze e-learningmodule geven we informatie over de proceseisen volgens de eisen vanuit…

    PRIVÉ
  • 39,95 (excl. BTW)
    0( 0 Reviews )
    1

    Iedere organisatie is sinds 2013 verplicht om een protocol meldcode te hebben. Daarnaast gaat de wet kwaliteit klachten en geschillen zorg, die van kracht is sinds 1 januari 2016, gepaard met nieuwe juridische verplichtingen. Vanaf 1 januari 2019 moeten organisaties en zorgverleners ook werken met het aanvullende afwegingskader. De meldcode is een handreiking om kindermishandeling, ouderenmishandeling of huiselijk geweld tijdig te herkennen en om daarop te kunnen reageren. Het adequaat reageren op signalen en hierover communiceren met de cliënt en…

    39,95 (excl. BTW)